FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gav upp sömnförsöken!!

Rastlösa både Vanessa och jag, jag BORDE varit trött, speciellt med lite hjälp av en imovane, men icke!

Så vi gick upp och satte på en film i vardagsrummet och åt stekt ägg och rostat bröd.

Tittade på musicalen Annie om den föräldralösa ungen. En helt underbar men ganska söndertittad film!



HATAR att vara sömnlös då jag VILL vara trött!!



FUCK JOHN BLUND!!!!


Ska äta en massa godis och annat gott, ligga i soffan och låta filmen och godiset göra mig trött, ja så trött det går iallafall..


sen ställer jag klockan på larm strax före 12 iallafall så jag inte missar att jag ska vara iväg och arbetsträna imorrn mellan 13-15.

Röran i sovrummet gjorde det heller inte så inbjudande att sova där...


summa summarum, jag behöver nog städá lite i´morrn eller nått. Men hade beslutsångets om vad jag skulle göra med allt, så jag plöjde bara ner allt på golvet,... som vanligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0