FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon!

Igår, fick jag massor gjort!! Flera sådana dagar tack!

Efter att jag nattat pojkarna igår så grillade jag och Vanesssas vänner lite mashmallows, supermysigt!

Innan dess och efter det möblerade jag om, släpade både sängar, dataskåp, bokhyllor och garderober och fyllde säckar med sånt som ska slängas. Vårt nya "hobbyrum" Vanessas gamla rosa rum, sk spelrummet som det ska bli.. dit lyfte jag in datorskåpet och kopplade in alla skrivare och grejade medans Vanessa kollade på Alice i Underlandet.

När klockan närmade sig 00.30
 fick jag verkligen tvinga migsjälv till att gå och lägga mig, annars hade jag grejat hela natten och varit typ förstörd idag.

Men samtidigt så gäller det att passa på då denna typ av energi innfinner sig. Men iallafall fick jag en hel del gjort igår, och so far ingen träningsvärk alls i sikte!! :o :) Kommer kanske imorrn?

Idag blir det Kvarnbadet typ hela dagen.


Vilogt knäppskallen sa nyss:

-Jag har något runt i munnen, gissa vad? och såg väldigt finurlig ut.

-Vad? frågade jag.


Han tänkte febrilt och utbrister efter en liten stunds betänketid med tillgjord röst:

-EN BAJSKORV!!!! och flinar stort.


Jo, vilken fantasi va??


-Fy så äckligt, säg inte så, det är inte roligt alls Vilgot! säger jag men får bita mig själv hårt i kinden för att inte skratta, för han ser så in i helsike rolig och söt ut!!


Igår fick de glass då vi var och handlade.

Vilder körde på säkra kort... BARA choklad


Vilgot pekade typ bara; den den den (gick efter färgerna typ utan att bry sig om smaken)



Så han tog nån tugga... sen ville han inte ha mer. Förstår honom, cintronsorbet och choklad är inte nån höjdare ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0