FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Insomnia...

kan inte sova... can´t get no sleep. Så är det. Pigg som en nötkärna, men borde vara tvärt om.'

Fan så det irriterar mig! Har haft en trevlig kväll i goda vänners lag, öl, vin och lite martini.

Men sömnen vägrar infinna sig.

Blev ett konstigt dygn, fyllt av oro som kanske bidrog till det hela?

Men iallafall.,  kan inte sova,,, å klockan e över 5!! Såg solen gå både ner och upp. I landskapet, inte i mig.


Hatar det, verkligen.

Vet ju hur jag funkar, panik och ovisshet är inte min starka sida.

Nu ligger hela ligan här och sover...utom jag. Barnens vänner är här och sover över. Gissar att de vaknar långt före mig.

Hatar allt ont det fört med sig, mina sista år, mina val har varit fel.. så galet fel men endå så kan jag inte ångra en sekund, för jag älskar mina barn över allt annat.

Snart blir det mer sanningar här på min blogg, orkar inte hålla käften faktiskt. Men att skriva en hel roman.. tar tid.

Men lögner, svek blir det gott om, tyvärr. Våld är inte ett undantag, snarare regel.

Är så fett less på att ta skit, på att hela tiden blunda och bita ihop.


Har skickat mess nyligen...;

"Du kan räkna med att bli uthängd på min blogg, ät fett less på att du kört sönder mitt liv. Det enda gott som kommit från dig är barnen; Vilder och Vilgot. Fuck u, våga inte bråka med mig för jag är rustad till tänderna. Kosta vad det kosta vill-. Du förlorar, var så säker."


Fan... är så less på hela skiten nu... orkar inte mer.


E så less på att hela tiden kämpa i motvind, sen kommer medvind en stund för att sen tvärvända allt.


Hatar att blunda då mina ögon vill se. Hatar att känna då mitt hjärta bara vill dö, hatar att finnas och andas då luften är full utav gift.


Nu vill jag sova.... sova.










'







Kommentarer
Postat av: Stefan (den evige skåningen)

Du är en VINNARE ! Du kommeralltid att vara en vinnare, men ibland visar det inte sig som man hoppas, men det kommer, jag lovar.

Du har ett gäng underbara barn och ni tillsammans är en underbar familj, även utan de personerna som du känner att du klarar dig utan.

Det är nog rätt av dig att skriva av dig, kanske vissa saker skulle du skriva ner för dig själv och inte lägga ut här, men du bestämmer själv.



Även om jag inte betyder mycket för dig, även om jag inte kan göra mycket för dig, så finns jag i alla fall här alltid, oavsett när och för vad...



Bamsekram från den jobbige stefan i hbg.



2010-07-18 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0