FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mätta och belåtna

Har inte hunnit köra traktor idag, blir nog av imorrn. Har inte bestämt än hur länge vi stannar här, känns som om tiden står stilla. Jag mår så himla bra och det är fridfullt här, men såklart finns det nått som fattas.♥

Hönsen tjattrar kuttrar och låter, Vanessas och Liams skratt klingar ljuvligt i öronen och så gör även Pauls svengelska och svordomar, jisses så kul det låter ibland då han pratar!!

Ska fixa lite mer film tänkte jag... men väntar tills de druckit mer vodka här;) Jag tar det lugnt, ingen vodka för mig, håller mig till 3:5:or. Smart tjej va? ;p

De polska killarna som jobbar här måste nog undra vad vi är för sorts människor, igårkväll bjöd vi in dem på lite fest, jag bjöd dem storsint på DERAS öl... hahahaha, visste inte att det var deras lixom, men men.
Sen tvingade jag typ dem att kyssa grodan de oxå. Ja de fick lixom inget val..jag stack grodan framför munnen på dem! Men de var snälla och pussade den iallafall. Johannes vägrade.



Här är det kollektiv-känsla. Gästvänligt så in i helvete!!

Sen lärde jag mig polska, men glömde allt lika fort som jag lärde mig.

Vanessa var DJ för kvällen, spelade musiken vi önskade.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0