FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Riga!!!!

sååååå skoj har vi här, njuter som bara satan kan i helvetet typ. Underbart väder, karaoke i överdos.. dålig uppkoppling, korkade snubbar (som vanligt) ... hehehhehehehe

Men... SHIT vad skoj, jag skulle kunna bo på en båt! Fast livebandet var ju en aning pinsamt..  jag skrev en liten önskelista på låtar på ett kvitto som jag skred över hela helikopterplattan på däck för att lämna..

Och han läser "innantill" Hej vi ses kl 11 på däck, bla bla bla... Ja, gissa om hela havet skrattade??? Haha fast liiite kul var det, de fick spela Lady Gaga, Ohhh la ulla laaaa gaga ullala.. (vilgots version av Lady Gaga)

Ok, sorry för stavningen, men sitter på sunkhaket här med en massa pensionärer som kladdar på varandra till taskig sås-musik... ooooh cariiiina cariiina.. I löööve u sooo!

Sen kommentarer som haglar från överförsfriskade karlar, - Wow, vad snygg du ÄR!



-Japp, och vad full DU är!! ;p

Nu dags att sova... spelat massor, sjungit massor (kommer filmer på bloggen snart.. hehe jag BJUDER på mig själv kan man säga.


Och jag bjuder på andra som inte tycker det e lika kul... men det SKITER jag fullkomligt i! Min telefon, mina bilder. Thats IT.

Fyllskallar får skylla sig själva, som en viss JAN E. Hehehhehhe!!!



Ok, dags att sussa, alla lampor är tända, borden rengörs och jag sitter här med min lilla rosa dator, nu ska jag krama kudden så jag orkar spela bingo imorrn.


Streetsmart, Mojito utan alkohol är SKITGOTT och effekten är typ detsamma.;p

Fast billigare, kompispris i baren, 20:-

Inte illa pinkat!


Vanessa köpte en söt hatt

Jag har typ över 600 bilder/filmer att lägga över i datorn... karaoke, hehe jag e GRYM på att bjuda på mig själv (dvs vara pinsam utan att skämmas ett dugg;))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0