FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tiden kryper fram...

Börjar kännas lite konstigt utan barnen nu. Jag bara ÄR, gör typ inget, klockan är bara en uppfinning och tiden står still. Ska det vara så? Ingen post kom det idag heller... väntar lite paket. *otålig*

Hoppas på skörd i brevlådan imorrn!!

Kanske att jag drar till stan imorrn, men på torsdag ska jag jobba... sen direkt efter jobbet till syrran. Hon jag å brorsan ska besöka minneslunden och sen ta en gravöl eller 2 för farfar och farmor.

Ska hälsa på mormor igen snart tänkte jag. Ska ta med mig nagelllack då och måla hennes naglar tänkte jag. :) Filade dem sist jag var där.

Undrar om hon gillar blått? :o

Det är galet tyst här,
tror jag måste sätta på lite musik, annars blir jag typ galen. Känner mig osynlig nästan.

Börjar få tillbaka domningarna i halva ansiktet och höger arm/hand... så jävla obehagligt, som om jag fått en bedövningsspruta typ.

Kan ju ha att göra med att jag stod å plockade en massa krusbär, min nacke och rygg är ju inte riktigt vad det borde vara och jag glömde helt bort det typ. Tills jag blev påmind nu igen.

Jävla nerv att ligga i kläm i nacken, jävla T för att han gjorde så att det blev så... :(


Jag kollade mig i spegeln nyss, ser lixom rätt normal ut, (för att vara jag då) men det känns skumt i ansiktet endå, även om det inte börjat synas.. än. 

Med lite tur så är det borta imorrn då jag vaknar, och jag hoppas på lite tur nu!

Ja fy så jag babblar om typ allt och inget.. har jag tråkigt tro? Har tvättat en maskin och hängt ut tvätten i solen.

Få se om jag får lite ork till att röja i mitt sovrum sen. Det behövs kan man lugnt påstå!



Sortera och vika.. och trycka in i garderob och lådor.. jippi, not!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0