FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Törnrosasömn...

Fick tillslut min törnrosasömn, sov till halv 5 i eftm!!!


Känner mig grymt utvilad och mår toppen.





Drog ut igår, med Marie, sen mötte vi upp Pontus, vi hade riktigt skoj fast jag blev en aning seg eftersom tröttheten trängde sig på framemot småtimmarna.




(ombyte förnöjer, snövit fick följa med;))

Ena vakten på Soap Bar, killen med flätan (pippi-långstrumps-wannabeen) borde gå på charmskola, helt klart, och så borde han träna på att komunicera på en respektfylld "icke-översittare" nivå.








Frukost eller sen middag på Max blev det, allting är rellativt.

Åkte raggarbil in, och raggarbil hem. Inte helt fel att få sjuts hem, Maries supersnälla karl körde in oss och hämtade oss sen igen då vi festat färdigt strax efter 3 nångång...
Jag somnade i bilen... och blev nerbäddad, tack Marie!



Kommentarer
Postat av: jessica

hej katta vilken fin blog. hade ni kul i stan?? kram din stråf

2010-07-29 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0