FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Är det inte ironiskt?

Legat sömnlös sen strax efter 1.... gick och la mig strax efter 22 nån gång och vaknade 01.30... och kan inte somna om.

Inget mysigt regn utanför fönstret heller!! Attans! Barnen snarkar sött här och jag ska försöka surfa mig lite trött tänkte jag... men tvivlar på att få nån sömn i ögonen, känner mig klarvaken, trots sömntabletten jag tog för att somna igår.

Jag gör mig en kopp chaite och sen kryper jag ner bredvid barnen igen och myser tills de vaknar helt enkelt.Tänk om jag hade pluggat nu, det hade ju inte suttit fel med lite extra energi till en sån sak. ;p


Kollade in bröllops-medaljen för Vickans bröllop, alltså, seriöst?? Vem fan KÖPER en sån FUL medalj med någon annan än en själv på? En medalj vill man väl förresten inte KÖPA? En medalj är nått man får för nått man prestrerat ju... vadå kul å ha en med Vickan å Dannne lixom!?




Och kolla in frimärket, men jisses, vad har de gjort med bilden????
Måste väl funnits nån snyggare än just denna här? :o Ser ju ut som det där gänget på 4:an som gör parodi..





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0