FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gaah!!

Jävla busschaufför, svettig och fläskig med öppen skjorta... körde som ett jävla arsle, döv var han nog oxå eller så sket han i alla som skrek STANNA för han stannade då inte vid centrum...

han bara körde vidare till nästa station så det var ju bara att gå tillbaka hela vägen, pissnödig som en gnu var jag oxå. Mötte Lotta i centrum och fick skjuts hem.






Idag var jag rosa. Från topp till tå typ.



Mötet idag gick bra men tog sin tid, sen på vägen hem så köpte jag en present till Vanessa, kunde inte låta bli när jag såg den.. kul att överrraska henne. Hon blev skitglad.

Älskar min duktiga prinsessa!! Hon är så duktig med sina småsyskon och allt. Lite uppskattning och överraskning kan sitta fint då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0