FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

Somnade tidigt igår.. blev lite kaos här hemma med trotsiga övertrötta barn som vägrade lyssna så det blev bums i säng för oss alla redan kl 9.

Sen gjorde det inte saken bättre de otrevliga och oförskämda kommentarerna jag fick från en viss person via tel, gjorde mig riktigt upprörd ett tag, men sen lät jag det faktiskt gå in genom ena örat och ut genom det andra...
Har blivit bättre på det med tiden, att inte ta åt mig helt enkelt, men ibland är man ju känsligare än vanligt och då är det vädligt svårt att inte bli ledsen och arg, och igår var en sådan dag.. 

Men jag var så pass "mogen" att jag faktiskt la på luren i örat på vederbörande då jag tyckte att det var nog med oförskämdheter som jag inte alls ville lyssna på, och sen stängde jag av mobilen och la fokus på barnen istället.

Fan jag tänker inte lyssna på en massa skit!





Igår var vi på födelsedagsmiddag hemma hos Lotta, grillat kött och sen tårta som Therese gjort! SUPERFINA tårtor, och väääldigt goda! Alla mina barn åt av dem, även Vilder som är lite petig.



jag......                                         å presenten från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0