FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Tröttmössor är vi alla här nu, jag Vilder och Vilgot. Vanessa är kvar ute på landet hos mormor och morfar.

Vi la oss redan kl 8 igår.. och endå hade jag sjukt svårt att komma upp då mobilen ringde. Grabbarna ligger fortfarande kvar i sängen och jag fixar kaffe för att sen få iväg barnen till dagis och skynda vidare till bussen.

Ikväll ska jag fixa klart med alla mina räkningar, har en del kvar som ska betalas. Ska bara leta reda på alla först... de ligger lixom lite... överallt... typ.

Igår badade vi nästan hela dagen på Kvarnis, mysigt var det, men fullt ös. Pojkarna sken mer än solen, de sprang på en massa dagiskompisar där nämligen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0