FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Jisses vad jag sovit. Kom knappt upp alls i morse, och så meddelade stora damen mig att de ska ha med sig MATSÄCK idag. Ok, kanske hade varit bra om jag vetat det dagen innan lixom..? Men hon kom iväg, med en låda jordgubbar, inget annat ville hon ha med, skitsur var hon dessutom.

De ska äta vanlig lunch i skolan, men ta med sig nått extra utöver den sas det. Nåja, envisa ungen var sur, mamma upp i dagen, och jag gissar att hon kommer hem som en solstråle endå.

Min frukost bestod av kaffe... utan mjölk, för den var slut. Så jag öste på en massa sprut-grädde och vanlig vispgrädde.. ja den ser godare ut än den var kan jag ju säga. Mätt blev man ju iallafall.


Zombie är jag fortfarande, skulle nog kunna sova heeeela dagen. Kanske att jag överansträngde mig igår då jag röjde runt och vek miljoner tvätt och dammsög och skurade?


Sen godiset... jag åt på kvällen, så kan jag ju säga attt uttrycket "ät tills ni kräks" är ganska träffande. Fick sjukt ont i magen och trodde att jag skulle explodera typ. Jag borde kanske öva på att vara lite LAGOM...?

Ja iallafall nån enstaka gång?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:49:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0