FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

Ja det känns i nacken idag vad jag gjorde igår... men nu slipper jag sitta med alla blommor idag.
Ska försöka vila lite idag för i eftermiddag så ska jag leka frisör, igen. :-)

Idag ska jag klippa 2 utav pojkarnas kompisar inför skolavslutningen. Ska försöka få Vilder klippt i samma veva, han har så himla tjockt hår och det blir så varmt nu i sommartider, han ser ju nästan ut som en dränkt katt då han har lekt massor!

Vanessa satte en tatuering på kinden igår... eftersom hon frågade först så fick hon det. Den GÅR ju faktiskt att tvätta bort. Inte för att JAG tycker att det är så snyggt direkt.. men den gör ju faktiskt ingen skada heller.



 
Tokio Hotel, såklart. Och den signerade svarta tröjan har hon oxå på sig... lär bli varmt.. men men. ;-) Vill man vara fin får man lida pin? ;p


Under den svarta tröjan har hon på sig sin signerade Hammarby fotbollströja från 2001 då de blev svenska mästare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0