FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Phu!!

Fullt upp från tidig morgon tills nu... varit å hälsat på mitt gamla jobb, varit på terapi, handlat lite nödvändigheter och promenerat massor. Är heeeeelt slut, känns som om nån fyllt mig med gelé... som en brylépudding typ.


Imorrn ska jag till läkaren igen, så jag ska upp tidigt. Vara där redan kl 8!
Blir nog tidigt i säng ikväll igen skulle jag tro...



Köpte skor idag, såna där flipflop eller vad de kallas, hade fått en 50:-check på HM så jag la bara till 49:- på dem....  Hittade dem på barnavdelningen. Så varm ute nu och jag hittar inte mina sommarskor jag hade förra sommaren. Klicka på skorna så kommer du till deras hemsida.



De var riktigt bekväma på fötterna, annars brukar jag lätt få ont eller skavsår av att ha nått mellan tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0