FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sommar-regn!

Så mysigt då himlen öppnar sig! Här är det väldigt tyst, inga barn hemma. Tomt.. saknar dem.

Hela juni månad är typ fullspäckad för mig med olika möten, bokade tider osv... tror fan det är nått varje dag i princip! Har klottrat almenackan full, och ganska slarvigt.. så jag måste klura lite på vad jag menade då jag skrev en del saker... ja, t ex... "juni, 16:e onsdag: 8.30."


Men det är jag i ett nötskal.

Förresten hade jag rätt, mamma ringde och sa att hon faktiskt satte kaffet i halsen då hon såg Vilders nya frissa. ;p



Ska rensa min garderob ikväll tror jag... måste gå igenom alla kläder och sen klippa jeansshorts utav några av alla mina jeans.

Urk så tyst det är nu.. får nästan panik, måste nog sätta på dammsugaren en stund!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0