FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Varit ganska värdelös på att blogga på sista tiden

Men det har sina skäl... taskigt internet samt fullt upp med en del viktiga saker (förrutom att bada å sola då) ;) Sen har ju vädret inte direkt gjort att man håller sig inomhus.

Igår var vi och badade på Kvarnbadet, supermysigt... förrutom att jag brände mig ordentligt så jag ser ut som en kräfta på ENA sidan... nästa gång jag solar ska jag vända på mig.  Fick typ solsting och mådde apa sen, alldeles groggy och yr kände jag mig.








Idag ska jag på 2 möten, betala resten av mina räkningar (blä!!) sen ska jag baka rabarberpaj, ungarna plockade en massa rabarber igår, stora som hus typ!!





Jag hade förresten en dröm inatt, som gjorde mig väldigt nedstämd och ledsen då jag vaknade...

Jag drömde att jag hade städat jättefint här hemma, och när jag vaknade.. och såg mig omkring insåg jag att det bara var en jävla dröm!!! Och städas, det behövs med råge här. Men hur sjutton ska jag orka och vart ska jag börja?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0