FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnen sover strax

Satte på en film till Vanessa och Vilder, Vilgot har redan somnat. Jag är nervös inför morgondagen.. kan inte komma ner i varv alls..och får inget vettigt gjort heller!! Har sovit en stund idag och sen sett till å ha sällskap, både till lunchen och middagen. Har bara kaos i skallen.

Men imorrn gäller det, borde inte må dåligt för en kloakråtta som han, och det e inte det.. utan att jag har ingen lust att prata om det, eller se honom (om han dyker upp) Det irriterar mig bara att människor som han tar TID från mitt liv, men han förstörde så mkt att jag inte bara ville släppa det, låter det bli en läxa och tankeställare till honom. Jävla idiot, att en arbetsledare på ett ställe får trakassera någon på det viset!!

Hota med att ta livet av sig för att han inte får en... och sen inte nöja sig med 1 nej, inte 2 nej..inte 3 nej.. inte nöja sig med "hör aldrig av dig igen", "lämna mig ifred" ,"jag ringer polisen om du inte slutar"  osv...

Dessutom innan dess...ljuga för att få min sympati, nästla sig in i mitt och barnens liv på falska grunder, utge sig för att vara en riktig vän att lita på, få mig att må dåligt och tycka synd om stackars honom som blir misshandlad och ligger på sjukhus... när han inte alls gör det. Polisen frågade om han var störd... eftersom de inte hittade honom på något sjukhus alls då han sa att han var där.

Han vände uppochner på min tillvaro när jag mådde som sämst, utnyttjade mina svagheter och mitt mående och min godhet, och då han hotade att ta livet av sig för att han inte ville leva utan mig.. på samma sätt som en viss annan person (hade anförtrott mig om detta till honom) så fick det bägaren att rinna över.. och utlöste i sin tur posttraumatisk stress som gjorde att jag brakade totalt.

Och sen inte nog med det... han FEJKAR ett självmordsförsök..för att få komma till sjukhuset där jag är. Men hade förvarnat om det då jag misstänkte att han skulle kunna göra nått sånt.. så han hamnade på en annan avdelning. Sen fick han syn på mig av en händelse då han blev utskriven..och skickar ett sms: "Åh, tack för att jag fick se dig idag,. lika vacker som alltid,. Jag kom nyss ut efter ett misslyckat självmordsförsök, hoppas vi kan dra ett streck över allt och att vi kan ta en kaffe en dag, men extra mjölk".

Psykfall!!! Han slutade inte sms:a förrän han fick besöksförbud... å sen då det gick ut..så tar han kontakt med mig på facebook... för att be om ursäkt. "förlåt för allt som blev".

Sen lämnade han landet, för det var fler som var less på honom uppenbarligen, inte en så poppis kille.
Men nu e han delgiven.. och det blir rättegång imorrnbitti.







Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till idag!!!

2010-03-16 @ 06:36:07
Postat av: Yoanna

Tack!!!!

2010-03-16 @ 06:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0