FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det spelas för fullt här..

Wii Sims, ska bli spännande hur länge de håller sams om vem som ska spela. ;)
Har sagt åt dem att om de bråkar så stänger jag av och så får de fortsätta leka uppe på rummet.



Jag är riktigt trött, men försöker få i mig lite vitaminer, Berocca, rätt gott faktiskt och jag tycker det funkar rätt bra, sålänge man inte glömmer att ta det då givetvis.


Har blivit lovad massage ikväll, inte helt fel, jag har som vanligt glömt att ringa sjukgymnasten... jag skjuter på det hela tiden.. så det blir inte av, och de gånger jag tänkt ringa har jag tänkt att: "Nej, nu känns det ju ganska bra".. för att det gör det för STUNDEN, även fast jag VET att det kommer förr eller senare och behöver "underhållas" eller vad man ska säga.

Har köpt en film idag, kunde inte låta bli, så den ska jag se ikväll hur trött jag än blir!
Längtar redan nu tills barnen somnat, jag har rätt svårt för att sitta still å se på en film i vanliga fall om jag inte får göra något annat samtidigt, men IBLAND, om filmen är tillräckligt BRA, då funkar det och jag kan sitta ganska klistrad. De andra filmerna från Stieg Larssons underbara böcker var klockrena så jag gissar på att denna håller måttet den med.

Noomi Rapace spelar sjukt bra, helt suverän tolkning av Lisbeth Salander så som jag såg henne då jag läste böckerna. Ang Mikael Blomkvist (Michael Nyqvist) blev jag lite besviken då jag såg filmen, ja, jag hade nog föreställt mig nån lite mer åt Persbrandts håll då jag läste boken iallafall. Och Persbrandt är väl yngre dessutom? Eller? Nåja, filmerna är iallafall sjukt bra de 2 jag redan sett, så jag ser fram emot att se denna sista i trilogin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0