FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

Vaknade kl 10, gick om la mig kl 6! Endå är jag inte ett dugg bakis, trots en salig blandning igår på både öl, vin och drinkar! Jag behövde inte visa leg på heeela kvällen, fast det berodde nog på att jag såg ut som Al Bundys fru i mina leopardleggins å skor! ;p *vuxen*

Efter 50-årsfesten drog jag vidare och gjorde stan ordentligt...

Jag å mamsen på bilden.


Mer bilder kommer senare.. nu väntar jag på skjutsen hem från mamsen där jag och Vanessa sussade inatt. Jag trodde Vanessa låg i sängen jag skulle sova i då jag kom hem, och klappade på henne å tyckte att hon betedde sig lite spattigt och småskumt.. sen såg/kände jag att det var mammas HUND! Vanessa sov tydligen inne hos mormor.

kunde inte låta bli att ta en bild på min sängkamrat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0