FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Sitter i bilen nu på väg upp till Stockholm, Ullared igår tog sin lilla tid... hrrmm.. hade kunnat vara där heeeela dagen! Blev en del fynd, tack M. Bilder kommer senare.. sitter ju i bilen nu som är mer packad än värsta partyprissen kl 5 en lördagsmorgon.

Pojkarna har varit på strålande humör, lite väääl kanske, humöret har varit på topp men ljudnivån av deras skratt ringer i öronen här. Vilder är nöjd, han har äntligen fått sin efterlängtade frukost, pannkakor från McDonalds. Vilgot gick ner med mig tidigt på hotellet och åt frukost där med mig.

Somnade bredvid en mycket kärleksfull äldsta son igår...
-Godnatt min prins, sa jag som jag brukar.
-Mmm, god natt min PRINSSSSESSSSSSSSSSSSA! fick jag till svar och en väldigt gosig kram. Underbara killar jag har!

Vilgot är charmig värre, utbrister med glimten i ögat då vi sitter och väntar på att få  nyckel i recpetionen
-Res på dig mamma, jag vill lukta i din rumpa om du har PRUTTAT!!!!

-Schhh!
viskar jag och då upprepar han sig igen ännu högre. Skitunge! ;p

(nej, jag hade inte pruttat, ingen hade.. han tycker bara att det är kul att säga sånt ibland, speciellt då det är tyst runtomkring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0