FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalas dagen lång!

Först ut var grabbarna som skulle på kalas på McDonalds, de fick välja kläder själva...

han är svår att fånga på bild... gillar sällan kameran.


Vilgot han posar gärna!

en kapten måste ha pengar i fickorna säger han!

sen flirtar man... såhär!!!



De blev målade på kalaset, titta va söta de blev!

Tiger och Blixten

FÖDELSEDAGSBARNET



Sen åkte de inlines med min faster... min mamma testade oxå


min faster in action!


kidsen njuter till fullo då morbror Ronny lirar gitarr och sjunger
SVAMPBOB FYRKANT!


Jag gjorde en slags soppa med cremefraiche, lax, hummersoppa och räkor, å en massa dill, curry å en del andra kryddor. Den fick full pott av gästerna!


Grabbarna åt ingen soppa... de hade hela magen full av mat från kalaset på McDonalds.. men cola, glass å chips gick ner såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0