FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Laila och Niclas

Det är ju synd om Laila Bagge och Niclas Wahlgren, fy satan vilket trauma.. att ALLA inte dyker upp på deras bröllop, ja en del hinner bara till FESTEN.

Jag lider så med dem.. verkligen..(hrrmm)

Alltså, har man en familj som arbetar i den branchen så få man väl isåfall anpassa bröllopsplanerna i GOD tid innan om man vill att alla ska kunna närvara?

Nöjsebladet erbjuder stackars Pernilla HELIKOPTER för att hinna till bröllopet, yes, please, ta en tur förbi Vallentuna oxå, jag åker gärna helikopter. ;p

ALltså, om JAG skulle gifta mig, så skulle jag vara väldigt nöjd om min blivande MAN kom, resten av gästerna skulle jag faktiskt se som en bonus, ja en mycket trevlig sådan då såklart.
--------------------------------------------------------------------

(snott från aftonbladet:



Det här pysslar alla i familjen med under vigseln

  Pernilla Wahlgren Tävlar i Melodifestivalens Andra chansen i Örebro.” Jag är jättebesviken att jag missar bröllopet, men det är klart att det hade varit värre att inte gå vidare alls.”


 
Hans Wahlgren Spelar i ”Bruden som visste för lite” på Maximteatern i Stockholm. ”Det hade ju varit roligt om de hade valt ett datum som jag kunde vara med på men de har massa andra som de måste rätta sig efter och det är väl det de har gjort.”


 
Linus Wahlgren: Spelar i ”Liket som visste för mycket” i Sundsvall.)




Fast som vanligt så ska tidningarna överdriva allt.. men det är ganska lustigt och skrattretande att se vilka RUBRIKER det blir om sådana SKITSAKER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0