FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite att göra idag

Idag får pojkarna en ny garderob till sitt rum, så jag har röjt ut den gamla, flyttade den till lekrummet och fyllde den med lite spel å annat. Tömde den så det blev lättare att flytta den, jag ska ju helst undvika att lyfta så mkt.. men det är svårt!

Så nu ligger allt i gamla garderoben på golvet och väntar på att den nya garderoben ska komma.
Byrån får knappt plats, men blir väl att jag slänger den sen. Ska se hur det blir då allt e klart. Den går nog knappast att sälja då jag har målat å klistrat grejer på den. Hittade en garderob till ett superbra pris på blocket, ett riktigt fynd så jag är mer än nöjd. Ikväll blir den hämtad, längtar efter att få plocka in alla kläder å samtidigt sortera bort allt urvuxet på samma gång.

här ska den nya garderoben stå, den är 2 m lång med skjutdörrar, så jag kommer få plats med betydligt mycket mer än i den gamla. den är djupare dessutom och högre. Lägger ut bilder sen då den nya är på plats.











Ska hjälpa Vanessa sen oxå med hennes rum... hon är sin mamma upp i dagen då det gäller att släppa kläder lite varstans, en sk "dropper". ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0