FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite tankar

Kollade in Mogis blogg, en rolig tjej som myntade ordet PÖÖÖRDIG.

(här kan du kolla ett sjukt roligt videoinlägg)


Skrattade så tårarna rann då jag hörde och såg detta första gången.

Men iallafall, på hennes blogg går det att läsa om hennes favoritväska, en chanel,  som hon köpte för 23 000:-

En väska för 23 000:-?!! Eh.. skulle jag inte ens köpa om jag hade råd.

Kopior duger gott åt mig, jag är ju själv ett sjutusan till original så det väger upp precis varenda kopia som kommer i närheten av mig. ;p

Hos mig kryllar det utav både kopior och original av en mängd olika märken i garderoberna, sen skiter jag fullständigt i om de är just kopior eller ej, jag har valt mina plagg för att att jag tycker att de är SNYGGA!
Jag är inte rik, inte det minsta, mina kläder har jag antingen fått eller fyndad väldigt billigt.

Och ibland så sägs det ju att originalen håller bättre än kopior, men så behöver det inte alltid vara faktiskt.
Jag tänker mer som så att desto FLER plagg/SKOR/VÄSKOR man har.. desto MINDRE sliter man dem.

Sen skitsamma om de är billiga kopior. Har du många.. så spelar det väl ingen roll? ;) Inte lika mycket ångest om ett billigt plagg går sönder heller.. ;)


Jag blandar och mixar det mesta, kan både klä upp, klä ut och klä ner mig om jag känner för det. Eller inte klä mig alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0