FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Melodifestivalen, GO DARIN!!!

Darin, Jag fullkomligt RYYYYSER, en låt som jag definitivt skulle kunna ha på repeat på väldigt hög volym här hemma.

-Åh vad jag ÄLSKAR denna, titta jag ryyyyser! säger jag och Vanessa svarar;

-Fråga chans på honom då?


"Waterboy"... en charmig prick och en trallvänlig refräng

Pernilla.. alldeles för klämkäck, men en glad låt som man säkert gillar att lyssna på efter ett par öl. Klänningen var riktigt snygg men ganska beige.. både bildligt och bokstavligt talat.
Hade varit snyggare med en marinblå klänning på henne!

Andreas.. urk..
-Han ser ut som att han har kommit ner på jorden från rymden!! säger Vilgot. Ja han är ju grön.. som aliens brukar vara. sången och låten är ganska kass faktiskt, plus att han ser lite slemmig ut.


Timotej
, söta röster och ganska öronvänligt trallande. Gillar den faktiskt


Ola
.. nej, dålig och tråkig låt


Resten...
gick in i ena örat och ut genom det andra typ, minns dem inte, men så är min koncentration som den är oxå.

Om inte Darin vinner är det antingen fel på hela svenska folket eller så är röstsystemet uppgjort.
Har prövat att ringa flera gånger och det har varit fel på linjen, fick ringa 5 gånger!! innan jag kom fram. Samma då Vanessa skulle rösta.. dåligt, men otippat? Nee. Inte det minsta.

Om han inte vinner vill jag ha pengarna tillbaka! ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0