FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vad döljer sig bakom fasaderna?

Har funderat... haft ångest.. över MITT liv osv.. men va faan, vad vet man om vad som sker bakom stängda dörrar?
Folk har det nog inte så jävla bra som de vill påskina... jag har det nog ganska bra kanske, jag är medveten, fantiserar inte och framförallt så SPELAR jag inte ett SPEL.


Där jag bor... finns det lite udda folk,. Ja, förrutom JAG då! ;)

Vi har en sadist här i krokarna... ja, iallafall så spekulerar jag å mina allierade om det, att han styr familjen med järnhand och torterar sin fru osv. Han har säkert en tortyrkammare i källaren som han hotar med då han tappar humöret eller nån lyfter gaffeln till munnen fel. Han har stål i blicken och ser ut att kunna mala sten utan problem med de spända käkarna.

Sen så har vi "gynters". Ja, vi kallar dem så. Hehe, roligt folk, eller vad man ska säga, med mindre roliga husdjur.. som bara förstör. Usch. Som om jag skulle låta MINA familjemedlemmar kissa ner DERAS ägodelar? Kanske ska börja fundera på saken om det inte blir skärpning där.

Alltid trevligt att ha nått att irritera sig lite på sådär i smyg lixom.. Hur frun i huset går som en anka och kvackar på kidsen. Det finns säkert folk som snackar å tror saker om mig, haha, Be my guest! ;) SKiter jag fullständigt i.


Hade köpt en ståtlig snygg PLAYBOY-flagga som fick svaja ibland utanför huset. Till somliga grannars FASA. Ja, fy... folk kan ju tro att jag har PORRKLUBB här!!!??? :o

Fritt land, eller?


Så nu hänger den på baksidan av huset, för husfridens skull. Brukade hänga den på framsidan då jag skulle få gäster, så de skulle hitta lättare. Den är STOR. Ja alla som har sina små blå-gula flaggor.. det e väl lika fjantigt det isåfall? Men ska skaffa en piratflagga helt klart.

Vad ska jag med en sverigeflagga till lixom? Såna svajar ju endå i stängerna häromkring.

Liiite balans tack, nån måste ju stå för det ROSA å lite... hmm..fräcka oxå. ;)

 

Undrar om jag ska sätta ut flaggan då grannarna har visning? Då kanske jag får grannar i MIN smak? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0