FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Går inte sova...

Legat på soffan en stund men är för rastlös för att varva ner. Så många måsten. Tvingade in mig i en dusch iallafall å sen har jag letat kläder. Fattar inte varför jag inte har några normala sommarklänningar????
typ EN, men den är för stor nu, måste sy in den å hittar ingen jävla nål å har ingen ork att sy heller.

Har massor med klänningar, men det är bara festklänningar typ. Inget man direkt har på sig då man ska handla på ica eller leka på gården. Å hur ofta går jag på FEST lixom? Patetiskt att titta i min garderob. Jag bor lixom inte på slottet!!

Har säkert nån gammal låda på vinden med sommarkläder, men har noll koll på VART på vinden och på min vind ser det bokstavligt talat ut som om nån slängt in en bomb och snabbt stängt luckan efter sig. Eller som om ett gäng grävlingar eller huliganer haft fest och vänt upp och ner på allt. Men det är bara lilla jag som härjat där typ och det mesta ligger utspritt i en ordentlig röra.

Jag stressar alltid, även då jag sover, och då jag kopplar av ordentligt får jag dåligt samvete och stressar upp mig för det, och sen har jag som myror i hela kroppen och blir lätt rastlös.

Men får typ inget gjort, har tappat kontrollen lite känner jag. Letade i nästan 2 timmar efter mina räkningar som ska betalas, hittade dem lite varstans bland en massa gamla räkningar, teckningar, reklam och sjukskrivningar, bara ren tur att jag hittade det jag behövde. (tror jag, men har säkert glömt nått).

Måste rycka upp mig och få tillbaka kontrollen. Läget är en aning under isen nu.

Posten kom idag, äntligen kom mitt paket (hoppas jag att det är) som jag köpte på ebay för typ 2 månader sen.
Ska hämta ut det på ICA, kom som rek, hoppas det inte är nån jävla delgivning bara.

Börjar med en ny medicin idag å ska tillbaka till läkaren om 4 dagar för att se om den funkar på mig.
Vidriga biverkningar är att vänta, men kan ju tänkas att jag nån gång har tur och slipper dem?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0