FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kom ihåg apoteket..

..men så fanns den medicinen inte inne såklart utan måste beställas, så jag får gå dit igen imorrn efter kl 17. Jippi. Not.
Paketet som kom var ingen delgivning iallafall, det var ett linne/tröja som jag köpt på ebay för bra länge sen, typ 2 månader sen drygt, men bättre sent än aldrig.

eBay Image Hosting at www.auctiva.com

Hämtade Vanessa på fritids och kom ihåg att handla lite till hennes utflykt med skolan imorrn.
Tittade in på gamla jobbet en stund oxå då jag endå hade vägarna förbi.

Så idag har jag fått motion, huvaligen, e heeelt slut! Nada kondis. Borde ta tag i den biten oxå, men måste få tillbaka lite ork oxå.

Har druckit en massa vitaminer idag, även en nutrilett, sen ska jag försöka äta lite mat oxå och hålla tummarna för att det stannar kvar. Kan ju inte vara helt friskt att må såhär.. ska ta det med läkaren då jag går dit nästa gång. Är helt utbränd känns det som, så skönt att pojkarna är hos pappa nu så att jag kan försöka vila, fast jag vet inte hur länge de ska vara där eller hur det blir sen, och det är en stress bara det.

Allt känns lite kaos just nu, vet varken ut eller in. Men vet ju hur man blir bemött om man åker till akuten, fy satan, hemskickad blir man om man inte bits eller skriker tydligen.

Allt jag önskar är att få vila läääääääääänge länge, bara sova, slappna av och må bra. Bara bli HEL igen.




Laga mina vingar och lära mig flyga. Går det?

Ska på terapin imorrn iallafall, ska bli skönt för det var ett tag sen sist.

Jag hoppas att denna sommar som kommer blir skön och avslappnad. Pojkarnas pappa har lovat att ta dem i hela 4 veckor, jag hoppas att det blir så nu bara denna gång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0