FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kväll

Sommaren e typ här, måste leta fram och testa mina bikinis. Vill köpa en ny, men det blir nog inte förrän nästa år isåfall, måste vända på varenda krona nu typ. Men har ju en del bikinis, ska bara se om jag lyckas para ihop dem, överdel med underdel...

har en favvo, svart med dödskallar i silver på men Vanessa höll på att smälla av då jag hade den förra sommaren på badet här... för underdelen är ganska.. hmm..liten.


-Mamma, man SER DIN RUMPA!!!!!!


Jag har druckit 3 öl
till maten och mår typ ILLA. Är inte van tror jag. Åt frukost för första gången på väldigt länge i morse och börjar sakta men säkert få tillbaka aptiten.

Pojkarna sover borta, bara Vanessa hemma nu.

Saknar mina små grabbar, ska bli så mysigt imorrn då jag får pussa på dem igen, och de har fått sakna mig ett tag nu. Jag behövde en paus, och de med.


Så imorrn blir det pusskalas, med råge!



Jag har världens bästa ungar och världens bästa vänner. Och kanske att kärleken står för dörren?









Kommentarer
Postat av: Therese

Så himla glad att du börjar må bättre! kramar om

2010-05-15 @ 23:32:01
Postat av: moraliskt stöd

blir verkligen glad av att läsa dina senaste inlägg! :)grymt kul att det känns som det gör för dig!

2010-05-16 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0