FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite ur form

Känner mig minst sagt lite ur form idag, eller ganska mycket ur form. Gårdagen gick upp sen ner och sen upp igen och ner och upp. Eller nått. Alla mina nerver har satt sig på utsidan och idag är inte huvudvärken nådig. Jag fick en del jobbiga sms igår och mobilen slutade inte ringa så jag fick stänga av den tillslut. Finaste varelsen på jorden lyfte mig igår då jag föll, och mina älskade vänner fanns där. Tack!






Kommentarer
Postat av: Affe

Tänk att det finns de som inte kan låta bli att göra livet jobbigt för andra! Stå på dig Vännen och lycka till med TR idag! Kram

2010-05-18 @ 07:34:43
Postat av: Stefan Den Jobbige

Hoppas allt är bra. Länge sedan man såg dig. Förstår om du har mycket numera.

2010-05-18 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0