FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mår rätt bra faktiskt

Räknar typ minuterna tills jag ska hem, (har bestämt att jag ska hem imorrn vad som än händer och sker)så massa mys med barnen imorrnkväll blir det, vi ska ha lite fest bara vi tänkte jag.
Vanessa älskar avocado, räkor och kräftstjärtar, så det är ett måste, sen vitlöksbröd och annat gott.
Lite annan plockmat får vi nog oxå fixa, så det falller även Pojkarna i smaken!
Sen blir det kramar och gos tills vi somnar!!!






missing-link.jpg

miss_you.gif image by hushang3_17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0