FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Solsken

Både utanför fönstret och inuti mig känner jag solen. Trots att jag vaknade med huvudvärk så är jag på gott humör. Jag har verkligen kunnat slappna av denna helg, för första gången på riktigt riktigt länge.

Jag bara njuter lixom.. av att inte göra något särskilt. Och att få veta att barnen springer sig trötta i parken och mår gott gör det hela så mycket mer avslappnat för mig. Nu kan jag lägga lite krut på migsjälv, har städat och plockat lite fast i en väldigt lugn takt, vill inte ta ut mig helt. Försöker att njuta av att bara MÅ BRA.

Skön känsla! Orken har börjar komma ikapp lite känner jag, nu håller jag tummarna för en bra tid framöver.
Ja varför inte? Vore ju på tiden faktiskt. ;p

Ska ringa advokaten på måndag och kolla om grisen är delgiven, pallar inte ta mig till en rättegång som blir framflyttad, IGEN.

Sen blir det typ förberedelser för tårtbak resten av veckan, på fredag är det ju begravning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0