FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken härlig morgon

Bara jag och Vanessa vakna, småkillarna ligger fortfarande och snarkar. Måste väcka dem om en stund, idag ska jag ju iväg rätt tidigt med bussen. Har sovit välidgt gott, bättre än på länge. Ska ringa advokaten idag, har en kompis som skrivit upp en lista på andra viktiga saker som jaginte får glömma, love u!

Denna vecka kommer nog rusa iväg, så mycket att göra, hela onsdagen kommer gå till tårtbakning. Sen torsdag ska jag på min terapi som vanligt och sen ska alla tårtor täckas, och sen på fredagmorgon ska det sista dekoreras innan vi blir hämtade till begravningen.

Jag har haft en helt fantastisk helg och det var så mysigt att få pussa på mina småkillar då de kom hem igår, efter en fartfylld och rolig helg de med.

Om jag var Ronja skulle jag nog ställa mig ute på gården att skrika ett vårskrik. Minns att jag gjorde det som barn direkt efter att ha sett filmen på bio med pappa och mamma, och det första jag gör då jag kommer hem, är att ställa mig ute på tomten och VRÅÅÅÅLLAAAAAAA;

-AAAAAAAAAAAAAAAAaaaAAAAAAAAAaaaaaaaaaaAAAAaaaAAAAAAA!!!!!!

-Vad skriker du för, vad ska grannarna tro?????? minns jag att pappa undrade och blev sur.

-Bara mitt vårskrik ju pappa! ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0