FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Igår var en riktigt jobbig dag, iallafall framemot eftermiddagen och kvällen. Ångesten kom inte direkt smygandes, utan den bankade hårt på dörren och trängde sig oinbjuden på.

Så jag gjorde det enda jag kunde, bet ihop, fixade middag till kidsen, sen tandborstning och sen fixade jag så att tv:n funkade i mitt sovrum och gjorde mysigt med en massa kuddar så att barnen kunde ligga där och kolla på tv tills de somnade bredvid mig, jag tror jag somnade först. Och klockan var strax innan 7 då vi la oss...!! Hemskt då jag mår så men känner ju igen det och vet att det inte blir bättre av att hålla mig vaken. 





Men det gick bra igår, barnen tyckte det var supermysigt att ligga i min säng med mig och titta på tv, jag somnade till ljudet av deras skratt.

Nu ska jag till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0