FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Har ingen photoshop

För min stora dator har dött, precis som alla andra jag haft... e sååå sugen på att leka lite i PS och göra en NY header, lite mer åt det rosa hållet... eller nått? Ja ombyte förnöjer, och jag är extremt ombytlig för det mesta.

Men den gamla får duga tillsvidare.

Min msn är dessutom knas, inget verkar funka som det ska (jo bara jag då såklart.. *peppar peppar*) ;)

Känner mig rätt nöjd, barnen myser och har det bra, precis som det ska vara!

Inga tunga tankar, ingen ångest alls i sikte! Sååå skönt!! Bara rethostan irriterar mig, men den kan man ju leva med.


Fredagkvällar är GULD, barnen är trötta och imorrn slipper vi gå upp då det ringer. Ja jag ska komma ihåg att stänga av mobil-larmet, har gjort missar förr, inte skoj att vakna 05.45 en lördagmorgon och inse att man är galet trött men inte kan somna om.


Bla bla blaaa bla bla blaaa... jag har inget att skriva om nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0