FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hatar det!

Jag svarade inte igår på hela kvällen då HAN ringde. Jag var så arg och känner mig själv alltför väl, och svarar jag i ett sådant tillstånd och blir dåligt/spydigt/elakt/illa bemött så exploderar jag typ.

Det är inte många som kan göra mig så jävla pissförbannad som han kan!

Ja, jag talar om pojkarnas far såklart. Som har åsikter om allt och alla och sen kommer med kritik och synpunkter om hur jag och andra lever, och blir tvärsur då jag lämnar hans mobilnummer till HANS bekanta som hör av sig till mig för att de inte får tag på honom... för att han helt enkelt SKITER i att svara då de ringer eftersom han är skyldig dem pengar osv

Ja nu går han säkert i taket om han läser min blogg. Men det skiter jag fullständigt i. Pallar inte med cirkusen längre, om han skötte sitt bättre och hörde av sig som han lovat till folk hade de inte behövt ringa/höra av sig till mig för att fråga om han ens lever lixom...

Han har noll förståelse för att jag tycker att det är jobbigt, och han kan inte koppla nått till allt som varit tidigare, då vi pga hans affärer bl a fick fly och leva under skyddad id en period... Det tycker han lixom är en VÄRLDSLIG sak!
Vadå lixom? Jaha? Och???

För mig var det PISSJOBBIGT
och riktigt obehagligt att inte ha nån koll på sitt liv och bara leva för dagen typ med 3 ungar under vingarna, men tyvärr fattar han inte det alls.



Sen har han givetvis bra sidor oxå, han hjälper mig mycket med grejer till och från som att handla och skjutsar å sånt eftersom jag varken har bil eller körkort. Sen ställer han upp på barnen då de behöver saker ibland, även Vanessa som inte ens är hans, så jag vill inte bara risa honom, lite ros kan han få ,men en taggig jävel just nu!!!

Han har ett gott hjärta nånstans, det är bara det att tillgången till det är mycket begränsad ibland.

Sen är han värdelös på att passa tider och det blir väldigt sällan som man planerat, och det är sjukt irriterande!!



Bortförklaringarnas Mästare
är han, ja där ligger han på Första Plats och är och förblir obesegrad.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0