FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

NÖJD!!

Mitt "inomhusförbud" gör susen! Utegångsförbud är ju värdelöst, de får helt enkelt vara ute tills jag bestämmer att de får komma in. Gissar att de kommer sköta sig ganska bra inne framöver...

Snart kommer dessutom morfar (min pappa) på besök... å handlar med sig färdig mat så jag slipper fixa middag!!

Så grymt skönt!! Å ungarna kommer bli skitglada över besöket dessutom!


Är nog första gången han mer eller mindre bjuder in sigsjälv, är jätteglad för det!!! Mycket har ändrats sen min farfar dog, tror det blev en tankeställare för många och att man ska se till vad man har medans det finns.

Livet är alldeles för kort för att gömmas bort..

 

På lördag kommer mamma å brorsan hem från besöket hos min syrra i Argentina. Ska bli mysigt att ses igen, men saknar syster och co, men de kommer hem i slutet på november/början på december.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0