FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Regn regn regn!

Kom upp i morse, men fan vad drygt det var att väcka alla sömntutor, få i dem frukost och iväg me dem till dagis å skola. Sen till jobbet en kortis innan jag gick vidare för att gå på min adhd-utredning. Glömde papprena jag fyllde i sist, men ska ta me dem nästa gång.

Fick bygga mönster med klossar, kolla på bilder och räkna lite å lite sånt, kände mig som ett barn på 4-årskontrollen på BVC, bara de tjocka kritorna som fattades och jag behövde inte rita en huvudfoting. ;)

I övrigt en ganska skitdag, känner mig på dåligt humör och är lite less på det mesta just nu.

Grymt irriterad på en viss person som går mig ordentligt på nerverna emellanåt, och den jävla hostan vägrar att försvinna.¨

Regnet fullkomligt öser ner utanför fönstret, och idag känner jag mig som en hemsk mamma som inte har bil å körkort så jag kan hämta dem så det slipper gå i regnet.. :-(

Idag är jag en pessimist, man måste ju få vara det ibland oxå. Ska spela lite Carola på hög volym så kanske jag mår lite bättre.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0