FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Survive!

Överlevde denna dag! Barnen sover tungt efter en smått galen kväll, Vilgot övertrött och skrek tills han slocknade, Vilder sur och retsam och bråk om kuddar och bord för kojbyggen... och ordet FUCK är poppis här hemma nu, man kan tydligen peka FUCK med alla fingrar eller tår här..





Men GUD så tyst det är nu... !!

I will survive!


Imorgon är en annan dag, sen ringde syrran från Argentina ikväll, så mysigt att höra hennes röst, snart kommer de hem! *längtar*

Nu kollas det på Criminal Minds, lyssnar på en snarkande Vilgot och försöker döda min envisa hosta med te.

Sen måste jag ta itu med torktumlaren, den beter sig ganska illa, luktar bränt och är kass på att torka tvätten...

Ja alltid är det nått!! Sen fyller Vilgot 5 år på måndag, måste planera för kalas å grejer.

Fullt ös, medvetslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0