FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Att man aldrig lär sig!

Vad man tål... ja, vi pratar nu om ALKOHOL..

Har dansat häcken av mig (eller nja,,., den sitter kvar faktiskt)

Men OJ vad det är farligt med BAG IN BOX VIN!!!



Fick "eskort" hem... *skäms inte ett dugg* hade fel skor på mig, de hivade jag in i bilen tillsammans med jackan medans bilen snällt rullade bredvid för att se till att jag kom hem ordentligt. (i strumplästen) ;p

Ja, alltså, det det känns i skallen att jag druckit x antal glas vin..


Cyklade som en skållad råtta igår på Vanessas cykel då jag skulle till Míca, skulle till bolaget innan, uppförsbacke heeela vägen, gissa om mina ben var möra och vinet gjorde susen sen!

 Lite fööör susen med facit i hand. Vad har jag lärt mig? Jo, att inte cykla så fasligt snabbt på en cykel där man i princip har knäna i ansiktet..


Ja det gör att man blir väääldigt törstig!


Supergod mat hos Mica, lövbiff med mozarella och potatis, mums!

Hade gjort 2 ljuslyktor till henne som en liten present, glad blev hon!



Men man lär så länge man lever (gör man??)


Mjao, kanske? ;p

Men iallafall hade jag väldigt skoj, först middag hos Mica sen Tre kronor med Karin. Sprang på den där skinnskallen som jag sminkade sist, hehe, talade om för honom att jag hängde ut han på bloggen. Hans fråga var;

-Var jag fin i smink? Hahahahahaa


Skiiitsnygg. Hehehe,not.



eller? :p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0