FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Brrr

Fryser, mår illa och ont i skallen. Vill inte bli sjuk, har massor att göra ju!

Snart kommer M å kör mig så att jag kan handla middag, utan frys och med halvtom kyl å skafferi är det inte lätt att planera direkt...

Sitter med jackan på mig inomhus och hoppas att alla barn somnar lugnt och fint ikväll, funderar på att sova hela natten i köket så att jag verkligen kommer upp imorrn å ser till att alla barn får i sig frukost och kommer iväg i tid till dagis och skola!

Sen måste jag hänga på till skolan imorrn och hänga på låset då de öppnar där jag ska lämna ansökan för denna månad. Och även hämta mina sjukskrivningar för att kunna överklaga/anmäla försäkringskassan.


Håll tummarna för mig att det går igenom!!!!


Sen tänker jag bara försöka slappa så gott det går resten av veckan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0