FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Handlat

M ringde och hade spytt, så med andra ord kunde han inte köra oss för att handla. Så det blev buss in till centrum med hela barnaskaran min.

 

3 trötta barn med glass i magarna och 2 tunga matkassar = TAXI hem



Men jisses så skönt att vara hemma med alla nödvändigheter och även onödigvändigheter, ungarna fick filmer och chokladpudding som de ska få efter middagen. Lövbiff och pommes, med tomat och mozarella-sallad står på menyn ikväll, Vanessa fick välja.

Nu är mamsen pank, men kylen välfylld och barnen nöjda och glada.

Imorrn ska jag till jobbet, sen ska jag boka tid hos sjukgymnasten igen, nacken strular som vanligt och domningarna kommer och går, så jävla irriterande är det!

Räcker med att bära tungt en kort stund så knasar det lixom i nacken.

Har avslutat min terapi nu för att jag mår bättre, känns bra faktiskt. Ska tillbaka till läkaren igen i början på november ang medicineringen, sen vill jag öka arbetsträningen... sakta men säkert, vill få det att funka med allt omkring och få ordning på tillvaron med ett jobb och allt vad det innebär.

Känner att jag börjar bli redo och att jag fått lite mer luft under vingarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0