FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte lika trött idag

Men som vanligt snuskigt svårt att komma upp. Men illamåendet har släppt! *peppar peppar*
Och sen slog det mig igår att domningarna i ansiktet har hållt sig borta ett tag nu!!!

Vanessa gick som vanligt till skolan redan kl 7, knastjejen, Vilder fick åka med Lotta och Kristian (vad skulle jag göra utan Lotta på mornarna?? då skulle nog Vilder komma ständigt försent)

Vilgot lämnade jag på dagis samtidigt som Vilder åkte med Lotta och Kristian.

Nu dricks det kaffe här utan mjölk, BLÄ!!! Ska plocka undan efter frukosten och sen försöka få lite vettiga saker gjorda. Men först vila en stund, tröttheten smyger sig ikapp här känner jag.

Redbull ska ge mig vingar tänkte jag, har laddat förrådet hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0