FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Måndag

Jobbat, hunnit bli irriterad som attans på en viss person, stressat runt på lite ställen och sen hem för att röja lite. Men luften gick ur mig. Röjer mer imorrn.

Fixat hyllor till köket nu, ganska nöjd. Billigaste möjliga, konsoller från Jula och brädor från Rusta.




Känner mig rätt slut, och imorrn måste jag till apoteket å hämta ut mer medicin, min concerta är slut upptäckte jag.. igår. Men hade gamla burkar med lägre doser som jag plussade ihop.

Hoppas bara att jag har fler recept, annars får jag gå till läkaren oxå... *suck*

Tyvärr har "min" läkare slutat, så trist för hon var jävligt bra, denjag hade innan var ju inte riktigt klok!

Men hon lovade att jag inte skulle behöva gå tillbaka till min gamla iallafall.

Känns lite skumt då jag tänker på det.. att jag faktiskt äter FYRA olika mediciner dagligen, PLUS 2 behovsmediciner! Men huvudsaken är väl att jag mår bättre på dem, men endå. Aja, ska sluta tänka så mycket kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0