FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snö!!

Ungarna jublade av lycka då de tittade utanför fönstret och upptäckte att det var alldeles vitt! 

Igår var jag som levande död typ...  men jag satt ändå uppe och kollade på Criminal Minds med Cicci, (mamma till Vilder och Vilgots kompisar Zacke och Anton) de har för tillfället ingen tv och det var hennes favoritprogram, så jag bjöd hit henne att kolla här. Trevligt med sällskap vid tv:n.

Sen stupade jag mer eller mindre i sängen, eller ja... inte i min egen säng för den såg ut såhär;



Så jag la mig i Vanessas gamla rum... som det börjar bli lite fason på, ska fortsätta idag med att röja å göra fint.




Ja eftersom det snöat så var det dags för att använda vinterkläderna jag tog ner från vinden för ett tag sen.


En morgonsur Vanessa klagade på sina nya vinterbyxor.. ja de passade inte, var för stora i midjan, liiite för långa osv.... kunde hon ju kanske sagt innan, då hon provade dem för nån månad sen då hon fick dem, skitsnygga från Roxy. Men fick idag veta att hon inte hade provat dem då... smart!

Så jag ska hålla ögonen väldigt öppna efter ett par andra vinterbyxor nu. De är riktigt snygga, kolla! Visserligen står det stl 12 i dem, men hon är ju 10 så då lär hon väl kunna ha dem framöver...
Ska slänga upp de på vinden tills hon växer i dem, får göda henne massor! ;p



Detta har jag att göra idag.. inte sååå lockande. Blä!



Sen håller datorn på och strular... igen!!! Fattar inte varför det står såhär???
Har ju den laddaren som hör till datorn ju! Nån som vet???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0