FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Söndag morgon!

Vaknade för en stund sen i köket på soffan, den är grym att sova på!


Blev utgång igår, fast på Våning Ett istället för på Tre kronor, (enda uteställena i V-tuna centrum).

Tjockt med folk trots att det var helgen innan löning, och härlig stämning, me like! ;p

 
(kikade in på Tre Kronor först, men där var det typ dött)

Drack en massa vatten mellan ölen så jag mår toppen idag. Härligt!



Jag sjöng dessutom, hehe, pinsamt kanske men vägrar att skämmas. Gick fram till trubaduren och sa att han skulle spela Carolas främling, det gjorde han och jag tog över microfonen helt enkelt och sjöng så det skrålade i högtalarna. ;p

 

Jag innan utgång...                         Trubaduren som jag våldgästade....



Utsikten från bordet.... (intressant va???!!!) ;)

Blev bjuden på öl, alla drinkar tackade jag vänligt men bestämt nej till, sprit är inte min grej... har jag märkt.


Kom dessutom hem med mer pengar än jag hade då jag gick därifrån, en snäll kille gav mig 200:- till taxi, å taxinotan gick bara på 100:-!

Ja ibland har man det ganska så bra!


Det var bäcksvart ute då jag promenerade till centrum, men det var ganska härligt endå, hade varm jacka och bra skor på fötterna!

Är konstigt nog inte ett dugg rädd för att gå ensam i mörker, gick en genväg då jag kommit halvvägs, där det inte var upplyst alls, det är ju så mkt bättre att gå där det är kolsvart än på en upplyst gångväg... ja bara man ser vart man sätter fötterna.




Tänk själv, på en upplyst gångväg SYNS man då man går och är mycket mer utsatt, och vilken jävel somhelst kan gömma sig i buskarna. Går du i MÖRKER så syns du lixom inte, och vem fan vågar ge sig på nån som man inte alls ser?

 
Månsken....                                   Gatlyktor....


Streetsmart ska man vara! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0