FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sooooovit hela dagen

Fick sån förbannad huvudvärk, tog ett bad, huvudvärkstabletter och sen har jag sovit... och sovit. Fy för att må apa dagen efter! Vad har jag lärt mig av det tro? ;)



Ikväll blir det mys hemma bara, jag och soffan , tv:n och datorn. Har inget gott hemma alls men orkar inte handla. Vågar knappt tänka, för huvudvärken lixom väntar bakom hörnet känns det som. Dricker en kopp fullkornsvälling för att få i mig nått överhuvudtaget idag.


Mådde bättre tidigare idag, men baksmällan kom ju ikapp sen med råge!

Legat på köksoffan under en massa filtar och frusit och halvsovit, men såå irriterande att dörrklockan ringt några gånger... inget trevligt ljud för min skalle. Måste ta reda på hur man stänger av den, kan ju vara bra at göra det vid behov lixom...


Idag känner jag mig otroligt osocial, ska bara vara ensam och sen städa lite om nån form av energi skulle råka infinna sig. Tumlar tvätt massor nu, men fan det låter som en byggarbetsplats här!

Har ett paket att hämta på posten, men fan med min skalle så tar jag mig inte utanför huset idag känner jag...

Imorrn fyller mamsen år, så då ska vi dit å fika lite. Hämtar Vanessa där, och pojkarna lämnas där till mig.

Siktar in mig på att krya på mig tills imorrn, imorrn är ju en annan dag, och igår var igår. Idag bara är och får gärna gå fort.

Men saknar barnen massor, dem hade jag gärna haft här nu och pussat och kramats med, mysungarna! Fast inställda på MUTE då kanske. ;p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0