FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trött

Tröttheten vill inte riktigt försvinna, är illamående och dåsig mest hela tiden.. men har fått lite städat idag endå, dammsugit och grejat å vikt tvätt. Dammsugit upp en massa glas fick jag oxå, råkade ha 4 glasljusstakar i golvet då jag skulle hänga upp en lykta i fönstret. Så irriterande, hatar att dammsuga trasigt glas, man måste ju städa så jäkla noga då så att inget splitter finns kvar!

Å så har jag sovit en halvtimme på soffan.. i vanlig ordning.

Uppdaterat min lilla kalender, har grejer inbokade nästan varenda dag nästa vecka, 2 läkarbesök och jobb för min del, och tandläkarbesök för Vilder.

Borde ta mig till läkaren imorrn eftersom min ena medicin är slut sen igår, men tänkte härda ut tills nästa vecka, känna efter hur jag mår ordentligt så kanske jag kan trappa ner nån utav alla mediciner?

Bara tröttheten försvinner så är jag nöjd, den är så jävla förlamande och det känns som att precis ha vaknat upp ur en narkos typ..... Är lite som en jojo nu, men känner mig själv så jag ska bara ta det så lugnt jag kan nu ett tag framöver. Att krascha in i väggen har jag fått nog av och jag tänker hålla väggen på lagom avstånd i möjligaste mån.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0