FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tröttast

Jag är tröttast här.. barnen är nog inne i andra andningen, leker för fullt på rummet, de har nyss borstat tänderna så de får väl leka en stund till. Han fick ju så mycket nytt idag så då kan de få leka en stund till..


Imorrn håller jag mig hemma, ska försöka komma iväg till läkaren imorrn, skulle dit förra veckan egentligen men missade det helt, har nog stressat lite för mkt. Så imorrn hoppas jag att jag hänger på låset där och får lapp nr 1. Sen ska jag väga mig och kolla blodtrycket eftersom dosen på concertan höjdes sist. Men jag har iallafall blivit grymt mkt bättre på att inte göra 100 saker samtidigt, nu har jag lixom dragit ner det till 10 istället, och så är jag inte riktigt lika impulsiv.

Sen får jag se hur jag mår, ska ju egentligen till jobbet imorrn, men håller det öppet tills jag varit hos läkaren. Vet ju att det är farligt för mig att stressa för mkt och de sista dagarna/veckorna har varit ganska hektiska och jag börjar känna den där narkos-liknande tröttheten komma smygandes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0