FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyst och tomt här hemma

om man inte räknar med oväsendet från tumlaren och tvättmaskinen som bullrar.

Ska iväg sen efter 5 till apoteket och hämta min medicin, de hade inte den på lager då jag var där tidigare idag.
Concertan har ju varit slut ett par dagar så jag har plussat ihop tabletter ur mina gamla burkar concerta med lägre doser... men sista gick åt igår. Var inte säker på att jag hade recpet inne på dem, men det hade jag, skönt, slipper jag springa till läkaren imorrn av den anledningen.

Imorrn är det fredag igen, veckan har gått fort tycker jag! Ska mysa massor med barnen i helgen och bara slappa och smågreja lite här hemma.


I helgen hoppas jag på regn och rusk, vill tända alla ljus och sitta och mysa inne med kidsen å kolla på film eller pyssla.



Igår fick de "bebisvin"... (svartvinbärssaft i vinglas) ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0